• Heeft u vragen?
  • +31 (0) 35 691 93 24

Digitale media

Digital – nieuwe mogelijkheden met eigen dynamiek

In de afgelopen 15 jaar is internet uitgegroeid van een randverschijnsel qua communicatie en media naar een enorm krachtig kanaal. Het is nog steeds een fenomeen met een eigen karakteristiek en het tempo waarmee het verandert is enorm. Illustratief is dat een partij als Facebook pas sinds eind 2007 geld verdient.

De basis van communicatie en media blijft echter altijd overeind – wie is de doelgroep en hoe kunnen we deze zo effectief mogelijk bereiken. Dit werken we uit in een totale strategie en de specifieke kenmerken van digital nemen we daarin mee. Juist vanwege de kennis van de verschillende offline en online media-mogelijkheden, is de Media Balie bij uitstek in staat om de inzet zorgvuldig op elkaar af te stemmen.

Digitale diensten

> Display Advertisement; Programmatic Buying of direct
> Social Advertisement met Facebook, Instagram, Twitter & Linkedin
> Search Advertisement met Google en Bing
> Mobile Advertisement
> Online Video
> Native Advertisement

Uiteraard is de Media Balie ook een gesprekspartner voor andere digitale zaken. Met de ruime ervaring en een gedegen team specialisten, zijn we zeer goed in staat om al uw vragen op digitaal gebied te beantwoorden.

Reporting

Minstens zo belangrijks is een gedegen reporting. Juist doordat we zoveel kunnen meten, is het van groot belang van tevoren ook goed nagedacht wordt of de reporting aansluit bij de wensen. Helaas bestaat er geen ‘one-size-fits-all’. Dat geldt voor plannen, campagne-optimalisatie en dus ook voor reporting.

Meer weten over onze digitale propostie?

Laat een bericht achter via ons contactformulier of bel direct: +31 (0) 35 691 93 24

 © 2017 de Media Balie|
Algemene voorwaarden
|
Webdesign: JHmedia