• Heeft u vragen?
  • +31 (0) 35 691 93 24

Hoe komen we tot het beste media-advies?

Onze overtuiging is dat effectieve communicatie alleen kan plaatsvinden wanneer de juiste boodschap op het juiste moment via de juiste middelen bij de juiste persoon terechtkomt.

Relevantie

Relevantie is doorslaggevend. Relevantie ontstaat alleen wanneer je je volledig hebt verdiept in de doelgroep. Door onze jarenlange ervaring in de mediapraktijk beschikken we over enorm veel kennis van doelgroepen. Met behulp van doelgroeponderzoeken kunnen we exact bepalen wat de doelgroep belangrijk vindt.

Op basis van een gedegen briefing, nadat de doelgroep in kaart is gebracht, gaan we aan de slag met een media-advies en -strategie die voldoet aan de communicatie/mediadoelstellingen en binnen de budgetrandvoorwaarden blijft. Dat doen we uiteraard in nauw overleg, waarna we de middelenstrategie uitwerken op titel- en zenderniveau. In al deze stappen maken we gebruik van state-of-the-art tools en systemen, die via OmnicomMediaGroup ter beschikking staan.

Opbouw

Een belangrijk uitgangspunt voor onze media-strategische keuzes is dat wij een mediaplan van onderaf opbouwen. We splitsen het budget niet over alle mogelijke middelen. We beginnen bij het basismedium, de drager van de campagne. Pas wanneer de basis optimaal is ingevuld, kijken we of er aanvullende mediumtypen nodig zijn. Als ondernemers realiseren wij ons elke dag weer dat het inzetten van media heel veel geld kost. Wij doen er dan ook alles aan om iedere euro optimaal te laten renderen.

Kennismaken met de Media Balie

Vragen? Neem contact met ons op via het contactformulier of direct:
+31 (0) 35 691 93 24 of e-mail: info@demediabalie.nl.

 © 2017 de Media Balie|
Algemene voorwaarden
|
Webdesign: JHmedia